جان لورنزو بلنجینی، سرمربی سابق ایتالیا و فعلی باشگاه لوبه گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران است. او قرار است در روزهای آینده برنامه خود را به فدراسیون ارائه دهد.

Gianlorenzo Blengini

به گزارش همشهری آنلاین، استفان آنتیگا و لوران تیلیه هم در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بودند که البته حضور آنها در همان ابتدای مذاکرات منتفی شد و به نتیجه نرسید.

پس از کناره‌گیری بهروز عطایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال، فدراسیون والیبال تلاش خود را برای جذب یک مربی مطرح خارجی آغاز کرد و از چند مربی هم برنامه گرفته شد. در میان این مربیان نام ولادیمیر آلکنو هم به چشم می‌خورد؛ مربی‌ای که در المپیک توکیو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت؛ اما نتوانست عملکرد موفقیت‌آمیزی کسب کند.

آلکنو از طریق واسطه‌ها به فدراسیون والیبال پیغام داده که حاضر است با تیم ملی والیبال همکاری کند، اما نه به عنوان سرمربی. او به دنبال این است که مشاور فنی تیم ملی شود. بعید به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

استفان آنتیگا و لوران تیلیه هم در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بودند که البته حضور آنها در همان ابتدای مذاکرات منتفی شد و به نتیجه نرسید.

رئیس فدراسیون والیبال تلاش می‌کند از بین مربیان تراز اول یک مربی ایتالیایی یا مربیانی که به سبک ایتالیایی کار می کنند، یک مربی باتجربه که سابقه موفقی در رده ملی را دارد به خدمت بگیرد. ۴ مربی ایتالیایی از جمله آناستازی و بلنجینی هم در لیست فدراسیون والیبال به چشم می‌خورند که به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی یکی از این مربیان خواهد بود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد جان لورنزو بلنجینی، سرمربی سابق ایتالیا و فعلی باشگاه لوبه گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران است. او قرار است در روزهای آینده برنامه خود را به فدراسیون ارائه دهد.

کد خبر 796148

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یاشاسن تراکتور US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    23 1
    قبل عطایی هم خیلی گزینه ها میگفتن آخرش عطایی رو تراشیدن گذاشتن سرمربی الانم چند روزی با روح و روان مردم بازی میکنن آخرش هم طلوع کیان رو میذارن
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    23 1
    بلنجینی عالی میشه
  • ماتادور IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    عطایی گند زد
  • ناصر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    به نظرم مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک مثل برزیل آرژانتین ایتالیا فرانسه لهستان خیلی عالی هستن ایرانی نباشه
  • علیرضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظر من فقط سرمربی ایرانی خوبه فقط بهروز عطایی